Ecocold, sunduğu ürünleri ile çözüm ortaklarının müşteriye yaklaşımını destekler şekilde hizmet sunuyor. Çözüm ortaklarının müşterilere yaklaşımında pazarlamada 4A kavramını destekleyen ürünler sunan Ecocold, sunduğu tasarımlarla dikkatleri üzerine çekiyor.
4 A kavramı acceptability - uygunluk; fonksiyonel uygunluk anlamına gelen kısımda, Ecocold’un ürettiği dolaplar nihai tüketicinin algılamasında çok büyük rol almaktadır. Örneğin satılan içeceğin soğuk içilebilmesi veya eti donuk olarak temin edilebilmesi gibi ki bu psikolojik uygunluğu da sağlamaktadır.
Affordability - Satın alabilirlik kısmında büyük rol tabii ki fiyatlamadadır fakat raflarımızda farklı fiyatlara sahip olan ürün gamlarını müşteriye alternatif olarak sunulması satın alma karar sürecinde etken rol almaktadır.
En önemli etken ise accesibility - kolay bulunabilirlik kısmında; müşterinin aradığı ürünü doğru konumlarda kolayca bulabilmesi anlamına gelmektedir. Dolaplarımızın markette optimum noktalarda konumlandırılması ve göz hizası kuralları ile desteklenir.
Dördüncü A olan awareness - farkındalık ise marka bilinilirliği ve ürünün tüketicide yarattığı etkiyi destekleyen kısımda ürünlerimizin led ışıklı marka sticker giydirmeleri, estetik görünümleri müşterilerin kalite algısını etkilemekte olup satış hacmini de dolayısıyla etkileyen önemli bir unsurdur.
Ecocold dolapları fonksiyonel olarak düşük enerji tüketimi ile soğutma görevini yerine getirirken diğer yandan da müşterilerimizin satış hacmini arttıracak şekilde konumlandırılabilir bir teşhir aracıdır.
Dolayısıyla Ecocold ürünleri sunduğu kalite ve estetik algısı ile Ecocold Ar-Ge mühendisleri tarafından müşterilerinin ürünlerinin sunumunda fark yaratması göz önüne alınarak dizayn edilmektedir.